ny favvo låt.

hej allihopa. inget skrivet på några dagar. förlåt så jätte mycke. veckan har varit ganska stressig om man får säga det så. dom ska ju riva min vägg och shiit, så har fått packa ihop allt så dom sedan kan måla och göra nytt golv. och plus att internet inte kommer funka på typ en vecka. kul! aja, jusste igår var det böst i väst. det var det roligaste asså! video inspelning ,radio och fotografering, och igår fick man äntligen stå på scen med snygga kläder och publik.det var skit häftigt. adrenalinet bara rusar genom en när jag står vid micken på en scen. älskar det! papis och tre andra killar vann. visste det! dom var så jävla grym. dom andra som var med typ surade skit mycke och grät, men nej, jag palex och linn var sjukt glada över att ens fått delta bland dom 6 bästa av typ 20 styckna.

här är videos som erika spelade in fast tar bara videon på mig och jessica palex och linn!

jag- hallelujah



linn jessica och palex- soulmate


mm det var igår.

idag så var det helt kaos. drama drama och drama. kan tyvärr inte skriva vad det är men det löser sig säkert.
efter skolan så satt jag änå kvar i typ en timme eller 2 för att vänta på sjuss när jag kunde kommit hem med bussen på en kvart. men hade som tur sällis med juan och sara eftersom att hon skulle ha kvartsamtal. jusste påtal om det så hade jag kvartis i måndags. det gick faktiskt bra! iallfall, emmy ringde runt 4 och sa att hon skulle äta här så hon kom hit till hässelby gård och mötte mig freddie och maxie vid ica. vi gick typ sen till prisma och kastade snöbollar. eller jag kastade inte haha men dom mulade mig typ hela tiden. KUL! men nu ska jag skratta lite med emmy som är galen och tvättar sina tår med handtvål i handfatet. störd! pussochkram !

jusste, min nya favvo låt med kelly clarkson

Kommentarer
Postat av: Nelly

shit vilken röst du har amanda!

skitbra!

2009-03-13 @ 14:44:53
URL: http://nellyisacson.blogg.se/
Postat av: victroria

sv: ååh, tack jag gulligt <3

2009-03-13 @ 15:25:54
URL: http://viml.blogg.se/
Postat av: niki

Du är jättebra på att sjunga :O

2009-03-25 @ 20:52:10
URL: http://nnikia.blogg.se/
Postat av: lovisa

gud vad du är duktig på att sjunga!! :)

2009-03-29 @ 12:15:45
URL: http://lovisapalo.blogg.se/
Postat av: mathilda

guuu... har suttit och klickat om din lit tusen gånger, och ja ryser varije gång haha:P

du är värsta naturbegåvningen ju;)<3

2009-04-02 @ 20:38:56
Postat av: yonnathibom

Fan vad bra du sjunger amanda.

pusspuss yonna från halmstad <3

2009-04-03 @ 18:44:29
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0