3 månader idag♥

shieeeeet. är skit trött! den här dagen har känts fätt lång. antagligen för att man var hemma sjuk igår, men som tur var hade vi sovmorgon så slapp gå upp vid 7 iallfall! woho. jag satte på mig mina jeansleggins från gina, en grå lång t shirt typ från gina, och en lång mörkgrå kofta från aa gina. allt från gina! förutom skorna dårå. converse såklart. världens snygggggggggaste och skönaste skor evööör. kände iallfall imorse att jag var tvungen att gå till skolan eftersom att om jag skulle stannat hemma skulle jag inte kunnat vara med min älskling så det var bara att gå men mår mycket bättre idag. inge halsont, bara snorish och lite ont i skallen. thats it. efter skolan så kom sarus till gård för att sola med mig. det var fätt skönt, men fan , 16 minuter räcker inte för mig asso. okej, visst fick lite färg, man ser iallfall värsta tros randen, men jag ser fortfarande ut som en blekfis så ska sola imorgon igen hihi (a) skiter i hudcancer, vill inte se ut som ett lakan. blä. iallfall, efter solningen kom keatson linn niklas och vicor förbi solariumet.medan jag och sara solade så åkte dom upp till vällingby för att köpa jätte små gummi toffsar för att jag skulle göra 3 små inbakade flätor på sidan på keat , men som jag döck sög på att göra så syster empan får stå för det istället. hon är 100000000000000000000000000 gånger bättre än vad jag är säger jag bara. aa, när dom kom förbi iallfall så lämnade vi turturduvorna sara och niklas( ;) ) ifred, så vi gick ut och rökte, sen gick vi och köpte en cola som vi var så otroligt sugna på. snacka om att det var gott och sätta "tänderna" på det asså.ett ord asså, mums! sen blev det hemgång för mig och keat. när vi kom hem till mig så gick jag direkt in i duschen och keat fick samtidigt sitta på toaletten och snacka med mig för jag hatar att duscha utan någon musik eller höra någon som pratar. hahahahah! fredde måste också sitta där när jag duschar. då sitter han bara och läser dassboken det mongot. sen efter duschen kände jag mig så jäva fräsh så ni anar inte. man luktar så jävla äckligt efter man solat så det blev ett stort YES när jag hoppat ut ur duschen, klätt på mig, dragit på lite parfym och smetat på mig smink. ahhhhh. sen kom fredde och keat gick hem så vi åt lite mat sen hoppade vi i min nybäddade säng och kollade på simpson,. sen resten av historian fattar ni säkert ;) ahahha nej skojja bara. eller gjorde jag? haha älskar att säga så.sen mötte vi keat och robin ute. men nu måste jag sova! godnatt på er. puss och kram och sovgott♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Håll inte på med sånna dumheter :P <3

2009-05-08 @ 16:56:20
URL: http://ammemma.blogg.se/
Postat av: sara

turturduvor?! FUCK YOU manda:D

2009-05-12 @ 19:30:08
URL: http://sarajohanssson.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2009-05-13 @ 13:12:43
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skrivainlägg lite oftare:D

/ Trogen läsare

2009-05-22 @ 15:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0