måndag 4/5

go kväll allesammans! kom precis in frfrån en kväll ute i hässelby. först var vi vid eko och tittade på keats fotbollsträning, sen gick jag och mötte fredde och sedan följde han matte och malang mig hem. en kort berättelse blev det. Imorse då mådde jag så JÄVLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dåligt! jag krullade ihop mig som en boll och låg helt utslagen i uppans soffa för att jag hade så ont i magen och mådde illa, men sur tur var så hade vi halv studie dag så jag slutade kvart i 12. sen när jag kom hem hade jag fått min mens. woho. eller aa i början var det ett woho när den inte hade kommit på tre månader men nu är det inte lika roligt längre...... jusste! ni får inte glömma att gratta på torsdag för då har jag och fredde varit tillsammans i 3 månader. dock att det känns som om vi varit gifta i minst 10 år så som vi tjaffsar om absolut ingenting. vi är fätt mobbade! hahaha men ni, ska gå och lägga mig nu och sova. är jätte trött och har bajs ont i huvudet. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0