sjukling idag.

jagg idag har jag varit hemma och varit sjuk.vaknade av att jag var helt kallsvettig och skit ont i huvudet, så bestämde mig för att stanna hemma idag och så blev det. det gjorde nog inte heller så mycket eftersom att vi ändå skulle hem efter halva dagen pågrund av operation dagsverket så missade bara 2 lektioner. för att jag skulle få ihop en hundring så strök jag en massa kläde, det tog 4 timmar, sen städat hallen och mitt rum sen bakat så aa fick ihop en hundring till operation dagsverket sen fick jag ihop en hundring till dom fattiga, alltså mig hihi. nu känner jag mig så jävla trött efter allt städande och tv tittande ska gå och lägga mig vid 10 iallafall. idag blev det bara jag och pappsen som käkade middag hemma. mamma är nämligen och slingar sig och calle har fotbolls träning så pappa kom hem med en pizza till honom om thai mat till mig. mums. mår mycket bättre nu efter riktig mat och inte en massa glassar och kakor och skit. usch. snackade lite med sara idag och hon undrade om jag ville ta en tripp ner till solariumet men eftersom att jag är sjuk så var jag tvungen att tacka nej, men istället så ska vi sola imorgon efter skolan. grymkt. känner ig som ett lakan och tur att jag fick hundra kr av pappsen också. woho. sen efter saras och mitt samtal så ringde jag till mamma som satt hos våran älskade frisör oscar och sa att hon skulle köpa ett par ljusrosa mjukisbyxor åt mig för mina andra är antingen trasiga, borta eller utlånade och kände mig för en skön outfit imorgon. tar också bara på mig en bikini imorgon. vill inte ha en ful bh rand. det passar inte mig säger jag bara. efter solningen imorgen blir det en låååååååååååååååång dusch och sen nya kläder, sen kommer min älskling! woho. ska bli fätt mysigt. tror inte att vi kommer göra något speciellt. pallar inte gå ut eftersom att jag är sjuk just idag så det blir väl en film eller något.

påtal och fredde, så fick jag en begäran genom en kommentar om att jag skulle berätta lite om fredde och mig. han vill helst vara hemlig när det gäller bloggen, men absolut så kan jag berätta hur vi blev tillsammans osv.

fredde och jag har väl känt varandra i sådär kanske ett år ? aa. vi lärde känna varandra genom tjejerna som går i min klass som gått i samma klass som han sen i 6 års. så när jag var med alla tjejer i klassen så brukade dom komma förbi, men i början så gillade jag en som hette abbe. hade aldrig sett fredde på jusst "det" viset. det lutade mer liksom åt kompissättet. men när min kompis maja hade haloween fest så kom dom förbi, och från och med jusst den dagen så kände jag att det var något mellan oss. vi satt typ och tå flörtade hela tiden och snackade väldigt mycket,och därefter så satsade vi båda på varandra. haha. vänta måste tänka, haloweeeeeeen...... oktober..... vi blev ju tillsammans den 7 februari i år så alltså höll vi på i ungefär 4 månader innan vi blev tillsammans. shiit det lät jävligt länge. kanske därför vi känns som ett gift par. hahah :) på det sättet lärde vi känna varandra och blev tillsammans.
lite annat om oss, få se. vi går inte i samma klass utan jag går i musikal klass och han går i en vanlig klass utan inriktning så vi träffas på ratser oh luncher och så. ändå ganska skönt. snacka om att bli trötta på varandra om man går i samma klass. hihi. aa det är väl det. hoppas du fick svar på din fråga :) fråga gjärna mer. det är kul att svara! hahah kram på dig.

nej nu ska jag fortsätta städa rummet lite eller bara titta runt lite på facebook eller något!

kram på er alla. kommer säkert upp bilder i bloggen från imorgon. hihi lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0