länge sen? ja...

hej allihopa! man kan ju säga att det var ett tag sen. ajdå. det lutar sig åt att jag ska radera bloggen men kommer säkert ångra mig sen så nej. ska ha kvar den. är fortfarande inte så skrivsugen. vet inte värför.. men nu blev det ett inlägg iallafall. imorgon ska jag ha min årliga tjejmiddag! det blir ett punk/rock tema så det ska bara vara guns and roses låtar och tokio hotel och hela paketet! det ska bli så kul, så vid ungefär halv 1 så ska jag och pappa(tror jag) möta maja vid coop, sen ska vi shoppa loss. aa asså middag och godis osv. sen är det att bara ta raka vägen hem och göra sig iordning. jag ska se så ball ut så ni anar inte. kanske lägger ut en bild imorgon om jag hinner och orkar skriva. :) kanske kan berätta lite om idag? jo, ingenting är ju ett ord...... nejmen vaknade där runt 11, sen kom mormor hit så jag gick ner och hon var skit glad eftersom att hon köpt en helt ny liten bebis laptop som var skit söt. haha vill också ha en men däremot klarar jag inte av en sån liten. kunde inte ens skriva för tangenterna var så små- hihi. iallfall, mamma grillade lite korv sen fikade vi med kakor och te. efter det, så sminkade jag mormor haha sen så åkte vi runt lite.det var mysigt. sen blev det lasange till middag och aa sen åkte mormor hem och jag åkte med henne en bit på vägen men blev sedan avsläppt hos jessica. där så var jessica, palex,therese,beckis, miranda och maja. vi satte på yes man och åt en massa godis och bara mös. hihi. pappa hämtade mig typ halv 10 för jag orkade inte gå hem. spännande dag va? den här veckan så hade vi bas och fördjupnings vecka. dey var jätte roligt måste jag säga. jag valde först syslöjd sen bild. hann göra klart min tröja, och jag borde få ett skit bra betyg på den, för jag riskerade allt typ för den. asså på riktigt. sydde mig rakt i fingret så har ingen känsel på toppen av fingret längre. hahahaha. men det var bara 3 dagar i skolan den här veckan, så på onsdagen slutade jag halv 2 sen fick man aa en lång helg. har varit lite med fredde, jessica linn keat och typ alla, så det har varit fätt skönt, mn däremot ska man ju tillbaks till skolan på måndag. HÄRLIGT.........snart är det sommarlov också ju. fääääätttttt skönt. och den 17 juni tar jag flyget till turkiet sen 3 dagar efter jag kommit hem så åker jag till halmstad i 2 veckor. haha kommer aldirg hinna se freddy på sommarlovet. aja. han tycker säkert att det är skit skönt utan mig.hahaha. får be matte eller någon hålla koll på honom medans jag är borta och så får emmy hålla koll på mig.haha nej skojar bara. har precis tittat igenom alla bilder som finns på den här datorn. sitter näligen framför den datorn som jag satt vid för typ 3-4 år sedan så dom är skit gamla. hahaha skit roligt. men ska gå och sova nu. en lång dag har jag framför mig imorgon. feamförallt en stressig dag. men det kommer bli värt det såklart. puss på er. ska försöka att skriva lite mer oftare. är jävligt slarvig! :D puss och kram



en gammal bild på mig och mina absolut bästa vänner. synd att det bara blev som det blev. dom tre musketörerna som alla i skolan kallade oss. älskar er mest.

maja♥amanda♥miranda

Kommentarer
Postat av: Emma

Joo men det gör inget <3

2009-05-23 @ 09:22:11
URL: http://ammemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla fortsätt skriva, du e bäsT;)

Trogen bloggläsare

2009-05-28 @ 15:43:05
Postat av: Anonym

JAA ! sluta inte . UPPDATERA MER ! :D Puss på dig söta du .

2009-05-30 @ 14:49:47
Postat av: Menna

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 150 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-05-30 @ 22:30:36
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0