19/11/09

Hej bloggen. Sugeeer på att uppdatera. vill börja med att tacka för dom här 3 fina kommentarerna på min veckans låt! skit gulligt. man blir så glad:) Idag var jag iallafall på gymnasiemässan. Hittade väldigt mycket. Funderar på att gå i hantverksprogrammet, frisör och stylist. Det skulle vara riktigt roligt. är bara dålig på sam,natur och teknik och sånt. Är skit kass, och tycker inte hellre att det är roligt, och det känns viktigt att man ska göra något som man tycker är roligt. eller? Imorgon ska jag dit igen, men för att uppträda så ni som läser denna underbara magical blogg, och är 94a, kom och heja lite. kör 4 låtar.

1.Hallelujah(som jag upträdde med i bäst i väst musiktävling av hässelby gymnasium i år)
2.I love you i do. jennifer hudson (ur filmen dream girls)
3.Taking chances. celine dion
4.Halo beyonce<3 en av dom bästa låtarna någonsin. kan aldrig tröttna<3

japp där hade ni det. kl 14.30 imorgon. glöm inte.

Iallafall, ska dit på lördag också. MEn ska bara gå där och titta en gång till. hann inte titta på allt så passar på då när det är lördag så har man mycket tid. Men uppdaterar mer imorgon, förhoppningsvis med bilder från mässan. Godnatt på er mina få söta läsare!

Jusste, här får ni video från när jag sjunger hallelujah i typ mars. haha, och emmy får inte filma på mig när jag sjunger för då börjar jag skratta, men man ser lite i slutet iallafall haha. puss och kram





Amanda

NEW MOOOOOOOOOOOOOOOOON IMORGON!!!!!!!!! :D:D:D:D längtar. Miranda och jag, hej vi e grymma?



får såna här söta hantverk av miranda när jag fyller år! :)<3


Kommentarer
Postat av: Ellen

Amanda, du är sjukt duktig! Det låter skitbra! Hoppas vi ses snart! Kram <3

2009-11-19 @ 22:36:03
URL: http://justellens.blogg.se/
Postat av: Anonym

assåe OMG du sjunger som en jag vet inte vad du e grymmast, du måste faan gå ett gymnasium med musik, lägg upp flera, en musik blogg kan göra dig riktigt känd

<3

2009-11-20 @ 23:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0