25/10/09

hej bloggen! förlåt för att jag inte uppdaterade igår men hade ingen tid alls. kom hem efter vällingby vid 4 och hade typ 40 min på mig att göra iordning mig, så var sjukt stressad. Men fick med mig hem grymt snygga grejer!!!!!!!



Volang klänning-hm 299kr
Smalt nitskärp-hm 129kr
Väska-gina tricot-gina tricot( men köpte den för länge sen, hade på mig det här igår kväll på emmys fest)



Min otroligt snygga klocka från nya sortimentet jet set! Mitt bästa köp någonsin!!!! ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR- Ur och penn 250kr, erbjudande. Skulle kostat 598 kr så det var riktigt bra.Sen köpte jag till försäkring för 70kr som gäller i två år så om en sten går av tex så kan jag bara lämna in den.Det här är bara som en "förtitt", för nu i november kommer den här klockan finnas i alla möjliga färger, och längtar som in i helvete för då ska jag köpa en röd,grön, gul och lila. haha. Det är så snyggt med klocka över huvud taget. Dom ska vara stora prydda med stenar. älskar.



Rött läppstift-hm 69.50kr. Så bra att ha. Så nu slipper jag låna det av alla andra. hahah. Det var riktigt snyggt faktiskt. Men nu är det video dags, så berättar om festen på videon istället. Hörs snart. pussochkram till mina få få få läsare. haha

Amanda


Kommentarer
Postat av: Marielle

snygga saker =) älskar klockan!

2009-10-27 @ 15:56:13
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0