"dagens"

Så, nu har jag duschat och slängt på mig lite kläder och är redo för att åka till vällingby. Är skit stressad, för ska vara hos emmy halv 5, så måste hinna hem till halv 4 så jag kan sätta på mig min klänning och en snygg sminkning, så därför måste jag köpa ett nytt rött läppstift, och sen nån snygg skugga. Sen min klocka på ur och penn som är på rea på 250 kr istället för 598 kr så hoppas den finns kvar, med tanke på att jag såg den för lite mer än en vecka sen.

"Min 1timmars outfit"



Jeansleggins-Bik bok (två par för 199kr)
Linne med tryck och öppen rygg-gina tricot. köpt förra året tror jag.
Skinn jacka-jc 1999kr
Halsduk-bikbok 150kr

Skriver när jag kommit hem, förhoppningsvis ett videoinlägg.

pussochkram

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0