13/9/09

halloj bloggen. jag vet, suger som vanligt på att uppdatera. Värför? iallafall. Min helg har varit, hmm... lugn? I fredags stannade jag hemma och kopplade bort allt runt mig och bara la mig ner och gjorde absolut ingenting. Men jag behövde det. det var galet skönt. Det händer så mycket i skolan nu så jag knappt hinner med. Men en dags vila blev till 3. haha. I lördags sov jag bort ungefär hela dagen, eller nej inte direkt vaknade faktiskt vid 2, och sen kom empan. Det var jätte roligt faktiskt. Vi gjorde absolut ingenting speciellt men gud vad vi skrattar. Hon åt middag här hos pappa sen skulle hon på fest. Jag skulle igentligen gått ut, men istället kom emma och hennes pappa på besök, så det slutade med att hon sov här. Vi tittade på saw 2 igår. Asså jag har sett den säkert 5 gånger nu. Kan nog alla repliker ur filmen haha, men ändå skiter jag nästan på mig varenda gång. spelar inge roll om jag sett den 1 eller 150 gånger,fyfan. Fast jag kan aldrig säga att dom filmerna är bra. Eller aa jo det är dom, men det enda jag tycker dom filmerna e är äckliga. usch. Nej men iallafall, idag så vaknade vi väl runt 11. Sen så gjorde vi pannkakor och gjord en socker kaka. skiiiiiiiiiiiiiiiiiit gott. och lalalalalalal, och nu sitter jag här i väntan på VMA!!! kommer aldrig att kunna hålla mig vaken men det går ju också i repris den 19 tror jag. eller ingen aning, men något sånt. men nu ska jag borsta gaddarna och vönta på VMA helt enkelt. Godnatt! pussochkram.

Amanda


Kommentarer
Postat av: yonna

det är kanon =)

vad gör du nu för tiden då? <3

2009-09-14 @ 10:42:37
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/
Postat av: matilda

saknar dig hun, massor av pussar LOVE

2009-09-14 @ 16:23:09
URL: http://mutt.blogg.se/
Postat av: yonna

Härligt Härligt, ne skolan & träning åså! :) <3

2009-09-14 @ 19:15:17
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0