16/9/09

halloj bloggen. Har precis gjort en ansökan om att få medlemsskap på videofy.me, så det ska bli spännande. haha. idag skola som vanligt. men vi hade geografi prov. Det värsta jag varit med om. herregud.Har känt nu att jag tagit  en ganska lång bloggpaus, som jag sagt nu i ALLA inlägg, men älskar att skriva, älskar min blogg haha, men nu har skolan börjat, mycket läxor osv så känns som att jag är tvungen att satsa mer på skolan, men självklart, ska försöka göra om min design här på bloggen. Ser ut som att min 6 åriga kusin designat den. haha. men det får bli liteeee senare. Ikväll ska jag bara ta det lungt. Försöka välja vilken färg jag ska ha på ipoden jag önskar mig med video och allt, men vet nog att jag kommer få den. mohaha. Kanske röd eller lila. får se. Vad tycker ni? nano filmar video. Nu med videokamera, större skärm och FM-radio med Live-pause.

Men skriver mer ikväll, nu ska jag städa, och mamma kommer bli jätte glad!

peace.

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0