Declan Galbraith

lyssnar jusst nu på musik, och hittade en gammal låt med declan galbraith. Jag kom ihåg när jag älskade honom så mycket så att jag låg hemma och grät för att han inte visste vem jag var. jag vet, helt sjukt, men sant. Det var för 2 år sedan, i 7an då jag och matilda engdahl satt och lyssnade på hans låt " tell me why" när han var skiiiit liten, och sedan hittade en låt med han som hette angel. Nån dag senare blev vi som beroende, och det är så sjukt för förut tittade jag på youtube, och hittade girlicious, och inga visste vilka dom var här i hässelby, och sen när jag kyssnat på dom ett tag kommer dom på tv, samma sak med jonas brothers, började lyssna på dom för felra år sedan när dom knappt var kända, blev som beroende, inga bisste vilka dom var här, och nu alla älskar dom, och det med declan galbraith. det börjar bli lite läskigt. haha! men här kommer "angel" med declan galbraith! enjoy. han har världens finaste röst,. eller aa inte nu, för sen kom han i målbrottet, men han sjunger fint ändå! älskar honom fortfarande... <3





"nu" (samma år men rösten är helt förandrad och han låter lika i år också så får bli nu) hihi



Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0