godmorgon

Hej bloggen. Börjar kl 8 idag så gick upp kl 6 för att hinna duscha. Nu har jag gjort mig klar för dagen. Lägger ut en dagens outfit redan nu på morgonen, med tanke på att min buss går 37 så har ingen brådska. Ska käka en snabb frukost, borsta gaddarna och sen så åker jag till skolan. idag är det en riktigt rolig dag. har mitt favorit ämne nu på morgonen i 80 min, sen har vi 20 minuters rast, sen engelska 60 min, sen så har vi ungefär 2 timmars lunch, och till sist har vi 80 min drama, och sedan 80 min dans som går till träning för våran musikal. skiiiit kul, men eftersom att jag inte kommer dansa idag heller för att öva på dom första scenerna så har jag helt enkelt 160 min drama. haha. men det är roligt.

Dagens outfit



Tagen med gammal mobilkamera fortfarande så ingen bra bild blir det aldrig nu för tiden. haha...

Vitt linne-gina tricot
Svarta jeansleggins med dragkedjor längst ner-vero moda
Svart kort kavaj-gina tricot



Sen fin sjuuuuuukt snygga fransväska-wedins♥

men nu ska jag gå ner och äta frukost. Ha en jätte bra dag! puss på er.

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0