hejjagharendåligcamera

hej bloggen. tänkte bara lägga ut dagens outfit, men jag tar med mobilkameran så dom blir sääääääääääämst, menmen. lite ser man.

Dagens outfit



Så dålig bild. ber om ursäkt, nästa gång tar jag med kameran. lovar!

Svart långt linne-Gina tricot
Svarta tjocka tights-gina tricot
Stickat väst-gina tricot


gina outfit haha.



mitt fjäder halsband-lindex

Sen hade jag också mina långa vita converse.

fyller år nu på tisdag, och en bra känsla på att jag kommer få presentkort, och plus att 3 dagar efter får jag min lilla hunrastar lön på 500 kr, och mitt barnbedrag på 1050 kr. woho. SKA SHOPPA LOSS!!!!!!

Ursäkta dåliga bilderna. Men nu ska jag fortsätta glo på idol, sen ska jag duscha och bara ta det lungt. Börjar kl 8 imorgon. stress, så lägger fram kläderna på morgonen!! annars tar det 1 timme för mig att välja och då kommer jag förseeent.

Aide.

Amanda


Kommentarer
Postat av: JESSICA

alltid lika fin älskling <3

2009-09-16 @ 21:08:43
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0