Jag har världens finaste mamma

Mamma kom nyss hem och sa att jag skulle komma ner ett tag.
Så berättade hon om mitt favorit linne, som bara var ett vanligt vitt baslinne, och att hon hade slängt det för att det var trasigt. asså hål i linnet. Så sa hon, "förlåt. Fick panik för jag inte berättade något, förlåt förlåt, det var några dagar sen jag slängde det, så var tvungen att köpa present till dig".

Så jag fick min dröm kuvertväska/sido väska av mamma från gina tricot. Har ALLTID velat ha den, och hon köpte den för hon hade slängt mitt linne och fick dåligt samvete. sen fick jag också ett nytt baslinne. Hon är världens gulligaste asså! älskar dig mamma. förlåt för att jag alltid är så arg sur och elak mot dig hela tiden. är verkligen det varje dag. puss love u !



Det är den här som jag velat ha jätte länge nu, enda sen jag såg den. Det är en svart rosett på, prydd med en massa nitar.! den kommer att användas varje dag! yes.
 
detta är det hon kom hem med för att hon fick dåligt samvete!



Vitt linne, min söta väska och nagellacks remover. fast det var iförsig det jag sa att jag behövde. haha!

Min mamma är bäst! Älskardig

Amanda


Kommentarer
Postat av: ellen

sv; aha, trodde den va på bio i sverige elr nått nu, men de vet ja inte tror knappast de inte på tankafett iaf :p va ja vet.

2009-09-01 @ 20:23:00
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Mammi

Älskar dig med.... Nya snälla Mandis ;) Puss

2009-09-01 @ 21:54:40
Postat av: Emmy och Hanna

bajs på dig, älskar den väskan

2009-09-01 @ 23:30:41
URL: http://ambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0