kommer inte på någon rubrik

Halloj! Denna kväll blev mer än mitt projekt! Jessica smsade nämligen migoch frågade om jag va hemma, och såklart svarade jag ja, sen sa hon bra, då ses vi snart. Blev lite misstänksam. Och kommer ni ihåg att jag skrivit i nästan varje inlägg att jag verkligen ville ha godis och cola? jo då kommer jessica hem till mig och ger mig en stor marabou digestive och en cola till mig! VÄRLDEN GULLIGASTE OCH FINASTE VÄN! Det var verkligen det gulligaste någon gjort. Asså allvarligt. Så spenderarde hela kvällen i köket, och myste med te, smoothie och choklad. Skit mysigt. Satt där nere och skrattade med mamma lite, och hon berättade lite om vad dom gjort i skolan eftersom att jag varit borta, då det kvällen blev GALET lyckad. Sen åkte hon hem. Inte för så länge sen faktiakt. En halvtimme sen kanske? säkert. Det var jätte roligt, men tanke på att man inte varit med en kompis på flera kompisar utan istället legat som en zoombie med feber och tittat på tv. haha. Ni kanske undrar vad jag har gjort för något med tidningarna och allt, men det får ni veta imorgon, för ska fortsätta på det snart, men ska göra klart min matteläxa först faktiskt. Känns som att det behöver göras. Annars blir jag fett stressad och hatar det.Men måste verkligen ner och göra mina läxor nu! skriver imorgon, men hinner inte på morgonen eftersom att jag börjar kl 8! gaah. Men vi har musik på morgonen så det ska bli kul! Pussochkram!





Amanda


Kommentarer
Postat av: JESSICA

världens mysigaste kväll! älskar dig sååå himla mycket <3

2009-09-02 @ 21:17:11
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0