OMG!

Så otroligt underbart att Th kommer hit till sverige! och ännu bättre att man kan vara med i en tävling om att få träffa dom med sveriges största bloggare kenza! hum, hur coolt är inte det? När mina vänner tittar på mig så säger dom att jag inte " ser ut" som en person som skulle kunna gilla tokio hotel, och det är ju lite msamma sak med kenza då, men åh jag äälskar dom! min favorit låt någonsin är scream Älskar början, och hela låten är så himla cooooooooool! Det var också den låten efter monsoon jag hörde först, och är den låten som spelas ungefär varje dag! Älskar tokio hotel. Dom kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! love. Var med i deras tävling på http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel/kenza.aspx lycka till!




 



Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0