15/1/10

hejhej bloggen! Den här veckan har varit sämst.. usch, eller måndag var skit bra, har nog aldrig varit på sånt bra humör förut, men på tisdagen mådde jag som en gris. Åkte till doktorn på kvällen för jag trodde att jag hade en blåsa där bak i munnen som gjiorde att jag knappt kunde svölja men det visade sig vara halsfluss och öroninflamation i båda öronen, så käkar pencellin nu i 10 dagar. kuuuul. men idag var jag faktiskt i skolan, så det var skönt. eller a ,skönt och skönt.. det hände dock inte så mycket idag. efter skolan gick vi hem till palezx för att baka lite med tjejerna. men blev hämtat sen efter nån timme. åt en vanlig fredagsmiddag med familjen. som alla vet, alltid tacos på fredagar. haha. men tröttnar aldrig. ska faktiskt snart baka, för imorgon ska jag vara i skolan 20 i 10. usch. trodde jag hade helg men nee. det är öppet hus imorgon så vi ska stå och sälja fika för att samla in pengar till våran klassresa. våran klass är sååååååååååååååååååå LAT så det inte ens finns på kartan. Vi kommer hamna på någon jävla camping i nån skog i bromma eller något. haha. menmen. Det här året startade inte direkt som jag hoppades på med halsfluss och skit men det kommer bli grymt.
 
För att underhålla mig själv lite dom här kalla månaderna så kommer jag spela in låtar med tom. längtar. kommer bli skit grymt. knock you down, love sex magic, no air. aa grymt.

I vår har vi våran stoooooora musikal som är "the wiz" och några dagar efter åker jag och några från min franska grupp till frankrike, och ännu bättre, marsielle, saint tropez. bra eller vad? shopping, sola bada, museum, vänner, nya vänner, nej fifan grymt.

kommer hem därifrån ungefär i början av juni. sen blir det bal direkt efter och sedan går vi ut högstadiet och redo för gymnasiet! ... ehm läskigt.

23 juni, turkiet 1 vecka. längtaaaaar, ska till samma hotell som förut. om ni vill kanske jag kan lägga ut lite bilder från förra sommarn? :)

Och sen halmstad. och sen börjar skolan och jag fyller 16 år och kan börja övningsköra. woho.

Det här året kommer bli riktigt bra. tror jag... :P

så iallafall, ska på öppet hus imorgon, så kom dit till hässelbygårds skolan om ni är intresserade, på skolan, eller på mig.. ;) haha skojar lite bara. sen på kvällen ska jag vara med vänner. sen på såndag måste jag plugga. på riktigt. har prov på onsdag i sämhällskunskap, inte det bästa menmen, så måste skärpa mig. så ska hämta skärpet nu, sen ska jag ner och baka!

smell ya lateroooooooo.




loveu papi schuloo♥

godnatt på er mina söta små läsare. tack för kommentarerna. var inte beredd på 5 styckna! :D hihi, ni är grymma! puss och kram, önska mig lycka till med bakningen. är så trött så kommer väl knäcka ägget på golvet eller något. äsch det gör jag ändå.. :)

puss och kram från eraaaaan

Mandis♥


Kommentarer
Postat av: SEXIG BABA :D <33

2010-01-16 @ 22:52:28
URL: http://kaaoos.blogg.se/
Postat av: Keat

SEXY BABA ;) GRR han skulle jag vilja smaka på ;) haha xD love u Mandy <3333

2010-01-16 @ 22:53:24
URL: http://kaaoos.blogg.se/
Postat av: K L A U D I A

Hejsan! (:

Jag har inte varit hemma hela helgen så jag har inte kunnat svara på komentarer. Men hur är det med dig? :)

HUr har din helg varit?



KRAMAR KLADDAN

2010-01-17 @ 13:19:52
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0