26/1/10

Hej bloggen. idag som varje dag, så är det världens skönaste dag. börjar 20 i 10, slutar kvart över 1. det är väl inte så mycket att berätta om idag. tänkte skriva imorse och lägga ut dagens outfit men min dator är skit konstig så jaja. sitter jusst nu och tittar på tv,läser lite bloggar och käkar choklad. men mår skiiiiiiiiiiit illa nu. aldrig mer choklas. eller aa, äsch det säger man bara. har också sjuuuuuukt ont i huvudet. kanske ska ner och hämta en alvedon?.... men aja...

Dagens♥



facelookish.

nya tröjan från hm med puffärmar-149 kr (igentligen en klännig men vek upp den)



beiga leggins(som tydligen ser ut som ridbyxor enligt alla) 199 kr gina

min schnygga hatt 88 kr hm (modell-min lampa)



min älskadeeee väska (köpt igår, tack mamma) 249 kr lindex

japp, det var det. ska sova nu en stund.

puss och kram.

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0