heeeeeeeeeeeeeeeeeej

Halloj!!! Vad hääääääänder? nej usch. har legat framför tvn enda sen ja kom hem. inte konstigt att mitt huvud snart trillar av. Pappa och calle är i kista, och jag orkade inte följa med med tanke på att jag mådde dåligt, så jag fick stanna hemma själv. Min middag bestog av två billy pizzor. Jag behöver motineraaa!! från och med nu ska jag bara äta sallad. ehm aldrig? Ska vara lite snuskig och ha på mig samma klänning som jag hade idag fast uppvikt med byxor, så imorgon blir det klänning och strumpisar. fast hörde dock att det skulle bli snöstrom och 20 minus, så är lite osäker, med tanke på att jag också börjar 20 i 8 och slutar 4, så trro inte jag kan hålla mig varm med dom kläderna i 8 timmar...

ska snart ner och dricka te med mammsen som precis kommit hem och hoppas på att pappa köpt med sig hem sofis mode. annars kommer jag börja gråta. Det är verkligen världens BÄSTA tidning, och ännu bättre och alla andra vanliga tidningar, den kommer ut i butik 1 gång i veckan. hihi. imorgon ska jag på öppet hus på john bauer gymnasiet. ska titta till frisör lite. Det känns ganska brottom nu med tanke på att man ska ha valt klart den 15 februari... Men ska duscha, tvätta rent min piercing och sen gå och lägga mig tror jag! eller kanske pussa lite på min nya hatt? aja, godnatt puss på er hörs imorgon♥



läs min syters blogg!♥

http://lillaems.blogg.se/

love uuuu♥

Amanda


Kommentarer
Postat av: anna

svar, ska du ?! har du varit på öppet hus ? love you

2010-01-27 @ 22:58:46
URL: http://annagustavssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0