25/3/10

hej bloggen. jätte länge sen jag skrev lite här på min blogg. har helt enkelt tappat suget, men ibland så kommer det tillbaks. jusst nu är jag hemma och är sjuk. har feber och ont i halsen.kan inte ens svälja, och mina halsmandlar är så svullna så jag knappt kan vrida huvudet. skit jobbigt. och jag som skulle shoppa idag. aja, hoppas jag är frisk imorgon, eller iallafal mår bättre, men tror inte det. har varit sjuk nu sen i tisdags. kit kul. känner mig jätte sällskpssjuk. behöver träffa vänner. orkar inteeeee..
och missade engelska nationella igår,och idag har vi randig dag och ska redovisa om ett yrke. får jobba hemma helt enkelt. är det bara jag eller får ni också problem med att skriva på bloggen? den skippar bokstäver hela tiden. skit irreterande,.. ville bara säga att jag fortfarande lever, eller aa halvt. kommer nog skriva lite mer, men nu ska jag bädda ner mig i min säng och hoppas på att bli frisk, eller att en riddare kommer upp till mitt torn med en påse godis eller en piggelin. får ringa och be min pappa att vara min tillfälliga riddare.. :)

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0