28/3/10

godmorgon bloggen! kl är strax efter 9 och jag är uppe. sjukt. vaknade faktiskt halv 6 och har inte kunnat somna om sen dess. skit kul. 2 timmars sömn blev det inatt. nu börjar jag känna att jag bara vill sova, men det kan jag inte för vid 11 ska jag åka till forum. igeeeeen. ska åka dit med mami och fotas för elite models, så det ska bli jätte roligt faktiskt. sen ska vi ta en fika med mormor som bor i nacka, och det ska lika roligt för henne ser man inte ofta haha.
igår var det jätte skönt att bara få komma bort. har ju suttit hemma sen tisdags så blev skönt att få gå ut. var i forum i ungefär 3 timmar. när man väl fick sina pengar så hittar man ingenting. gick runt i nån timme först och kom inte ut med någonting, så då bestämde vi oss alla för att ta en liten paus, så vi gick och åt på taco bar. mums. sen så gick vi vidare och då hittade jag 3 ynka grejer.




en otroligt snyggt fodral från Newyorker för 179 riksdaler. blev helt kär, och billig var den också. vet inte hur många svarta klänningar jag har. nu ska få se någon dag hur min samling med klänningar ser ut. svarta klänningar är det bästa jag veeeeeet.



min älsklings tröja som jag suktat efter i flera veckor nu, och den är äntligen min♥ den är ganska luftig och lång så man kan matcha den med ett par svarta strumpisar(strumpbyxor) höga klackar, rött läppstift och ett par chyssta brillor. käääär. den är från H&M och kösta 199 kr.



sen till sist ett vanligt rött läppstift med tanke på att jag tappat bort mina två andra. eller nej, miranda har mitt ena som hon låna på en fest och keat har väl mitt andra eller så har jag bara tappat bort det.
det här läppstiftet är grymt och är från Viva la Diva och kosta 60 kr och heter "Very red". jag tycker det är dyrt, men det är väl bara jag. mitt andra röda läppstift som är borta kosta typ 25 kr. men aja. vad gör man inte för att se snygg ut? ;) haha

påväg till nacka så ska jag och mamma stanna till lite innan i vällingby så jag kan köpa mina skor på din sko och sen en svart vit randig kavaj från H&M för den var slut i forum.

dagens outfit idag blir väl min nya tröja, svarta strumpbyxor, rött läppsift och aa klackar. men lägger ut en bild på dagens outfit sen. glömde igår för åkte aldrig hem efter nacka igår.





kom ihåg att knäppa två kort igår iallafall.

åk till nacka forum! Världens bästa affärer. speciellt zara♥

vi hörs lite senare. puss

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0