godmorgon

friiiiiiiiisk! woho. äntligen. kan slå volter för jag är så lättad! har precis städat mitt rum och ska nu, eller aa snart ta en dusch. sen får jag göra iordning mig och sen åker vi tll nacka forum. ska äntligen få shoppa! mina böner har blivit hörda. eller säger man så? :P emmy  med också så vi ska ha jätte kul. tar bilder där, och sen bilder på det ag fått med mig hem också. SKA fåmed mig något hem. skiter i. kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. sk kanske träffa en vän, n om inte så måste jag fan ringa till mina aktaballare. det är ju earth hour och det tycker jag är en bra sak som dom kommit på. och mysigt och mörkt. kanske man kan ringa en kille istället ;) nej inga killar ikväll. är inte pigg haha. men nu ska jag ta en dusch. ville bara säga godmorgon till mina väldigt få läsare hihi. kanske hinner lägga upp dagens outfit innan vi åker. pusss sålänge ♥

Amanda



här befinner jag mig lite senare. myyyys


Kommentarer
Postat av: Jessica

har inte klippt mig så jättemycket, men det syns ändå. För mig känns det kort, men ja ;p hihi

pusssssssssss loveu <3

2010-03-27 @ 14:45:09
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0