två "sömntabletter" , ingen verkan

hej bloggen. har lite sömn problem. kan inte sova asså. måste säga att jag mår mycket bättre nu. för ett tag så var mitt halsont nästan helt borta. men nu har det kommit tillbaks igen. ska snart gå och lägga mig men innan ska jag ta febern. fast dock måste jag be pappa att flytta sig för han ligger nämligen och sover i min säng. hahahah. min älskade papi chulo. imorgon blir det äntligen shopping. tror jag är pigg nog att klara av en dag i nacka forum. nu ska jag sätta sprätt på mitt barnbidrag... haha. ska också försöka få till mig ett par nya converse av mamma. men får väl se hur det blir med det. ska köpa lite snygga vår kläder. bryr mig inte om det fortfarande ligger snö på marken. låt mig bara få låtsas lite iallafall. nej men nu ska jag gå och nanna kudden, + att få över pappa till andra sidan av sänge iallafall. han kommer ju total vägra att gå ända till hans säng. hur fan somnade han i min föressten? jusste. tvn hahahahahahahah. herråh :) godnatt ♥



hahah den här har jag liggandes i min säng. papi♥

tu veux dire tout ce que Papa
je t'aime

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0