kul fredag..

hej bloggen. idag är det en riktigt skriv dag. aa eller från och med från kl halv 5 haha.har varit sjuk nu sen i tisdags. äckel halsfluss. eller aa nästan. kan knappt svälja men det gillar vi ju.. aja, och jag som hade planderat att shoppa idag. buhu. men istället spenderar jag min kväll med mami eftersom att snorungen till lillebror man har och pappa ska till globen och titta på hockey. djurgården... ovanligt..
så det blir shopping imorgon istället, och bryr mig inte om jag har feber, ska ändå åka. har hittat världens snyggaste tröja och kavaj från hm som jag bara måste köpa. och nej, nu ska jag köpa en randig kavaj. vill inte ha en vanlig svart eller vit faktiskt. känner mig för randigt nu i vår.
ska och inhandla ett par solisar och ett par skor. förhoppningsvis lite bikins också. behöver det. annars tar dom typ slut. folk är riktigt snabba på att köpa en bikini. även fast det är 20- grader och snö på marken, men det är bättre än det jag gör. jag köper alltid en på sommarn, och då är allt utplockat, så man kanske borde vara snabb ändå. Men jaja, tror faktiskt helt ärligt att jag inte kommer ett steg utanför dörren imorgon med tanke på hur ont jag har i min hals, men ändå säger doktorn att det inte var halsfluss ÄN. men fan. låt mig käka penecelin ändå. tänker inte sitta och vänta tills jag får så ont så jag knappt kan andas på egen hand typ. ska vara min egen doktor helt enkelt.

och får ångest nu. måste missat jätte mycket i skolan. fan, hatar det här. är väl hemma hela nästa vecka också. kul!.. saknar mina vänner. känns som om jag är instängd i en låda. har ju inte sett solen på 3 dagar. jag kommer få ångest snart. inte konstigt att jag är så otroligt blek. hoppar nog in i twilight filmen istället. passar mer där inne i den världen. allt som saknas nu är huggtänder och läsa tnkar och springa "lite" fort. sen är jag väl klar. och jusste. måste vara så otroligt snygg också. går till gymmet sen då. herråh.
 
nej men på riktigt. hjälp mig. gör ett besök förfan. sätt på er skyddsmask. vad som helst. behöver lite socialt umgänge förutom mina päron.

nu ska jag ta en halstablett och lägga mig i sängen. finns inte så mycket annat att göra.

ha en trevlig helg. bättre än min blir den väl iallafall hahah :)

Amanda♥



saknar er mina bästa bästa bästa vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

SAKNAR DIG PLUTT! <3

2010-03-26 @ 21:14:41
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0