Gooodmoron !

Är på väldigt bra humör idag efter en otroligt rolig helg ! Hade jätte kul med mina tjejer <3 tack fina Malin ! Skulle kunna lägga upp bilder men ser ut som ett drägg på varje . Jag var lite dragen . Hihi . Imorse gick vi upp 6 för att fira min Lill älskling till lillebror som fyller 15 idag ! Blev några presenter och frulle på sängen . Sen var det bara att klä på sig och åka till skolan . Är på bussen nu och ska möta bebban . Sen har vi egen vård i skolan så ska slinga mitt hår . Bort med utväxten ! Tjihooooo ! Slutar 11 så åker hem direkt sen för att göra cheesecake till ikväll då vi får lite gäster :) men skriver kanske sen och visar för och efter bild på mitt äckliga hår . Hejhej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0