09092011

hej bloggen! Skriver aldrig jag vet, och ingen läser jag vet men idag vill jag bara skriva av mig. Ligger hemma och är sjukling för han bihåle inflammation .. den är ju schysst eller ? Missa lite i skolan, ligger hemma och tar död på min dator för jag spelar så mycket sims och bara aa gör ingenting helt enkelt. Ganska kul. Skrattar lite sådär. Men ändå inte..
Tittade precis på lilla kycklingen på Disney channel. ååååh så himla söt. ja, finns ju inget annat för mig att göra. Funtar på att hämta upp lite cola och svälja ner min lilla medecin. Två F E T A piller saker. penecelin. så jävla äckligt. Brukar inte ha problem med att svälja medecin men dom är så stora så det känns som att dom fastnar. Två på morgonen och två på kvällen. kul.

men ska sluta tjata om min dumma förkyldning.

Hann iallafall vara i skolan mån,tis och ons. Så fick ju lite gjort. typ. Vi hade salongen i skolan för första gången så istället för att göra något själv la jag fram 150 kr så kära Elin fick fixa mitt hår eftersom att jag var gul i håret och utväxten hemsk så fick bli ompysslad istället. Blekte utväxten, la i några slingor och sedan färgade hela håret med en vädligt kall askig färg så nu känns det äntligen bra. kan säga för första gången att jag är nöjd med mitt hår. Så nu slipper jag må dåligt över mitt hår iallafall. PLUS att jag klippte lugg.. Eftersom att jag hade klippt lugg förut och det såg ganska bra ut tänkte jag att värför inte klippa en igen, vill göra något nytt ser så tråkig ut. Fyfan säger jag bara. passar inte alls i det. Eller måste nog vänja mig vid det först.

Den här månaden har jag verkligen dreglat över varje mode sida. Drömmer om tanken på lite stålar i plånkan så man kan ta och köpa sig lite nya snygga plagg. Kasta ut det gamla och in med nytt.
har tittat mycket på ett speciellt märke på snygga väskor. Att kunna gå ut ur marc by marc jacobs med en sprillans ny snygg orange väska skulle göra mig den lyckligaste flickan på jorden. Var inne i den magiska affären med några vänner härom veckan och såg min själsfrände. Jag tittade på den skrämmande prislappen och såg 4 siffror. 4780 svenska kronor. Allt jag kan säga är att jag ska jobba mig till den där väskan. Den SKA bli min.

Det är ju faktiskt min födelsedag snart men tvekar på att jag kommer få den så får bara börja spara. Ska önska mig pengar. spara spara spara. Börjar få lite pengar för klippningar så några huvuden kvar så kanske jag har råd med en plånbok iallafall. Nej, livet är hårt.

Saknar min älskling. Nu ska jag titta lite på kommande kollektioner från olika märken och affärer. Kanske dricka lite te! Lindra min hals lite.

puss och kram !

Amanda



saknar min älskling :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0