Förlåt

Jag är verkligen sämst på att uppdatera. Kanske för att jag inte har något liv. Inte så kul att läsa om att jag äter frukost, Chillar på toan och kissar lite, går i skolan, åker hem och pillar mig lite i naveln, äter, lyssnar på musik borstar gaddarna och sen sover. Kul va?

Nej idag har jag faktiskt varit i skolan. Började 8, slutade 11. Åkte hem, gjorde världens pinsammaste sak när jag väntade på att Calle skulle komma hem för jag glömde nyckeln hehe.. Gjorde våfflor till oss sen la jag mig i sängen, mätt och fick den klassiska gravid magen och tittade på några big brother avsnitt från förra veckan. Gud va Marcel och Jennifer håller på. Blir galen.

Iallafall, sen kom pappa hem så bytte jag om snabbt så åkte vi och tränade. Körde bröst och mage idag tror jag. Eller vet Inte. Åkte hem tittade på big brother igen, åt sen gick och duschade. Och nu ligger jag här :)

Säger ju att min liv är bajs tråkigt.

Påtal om våfflor! Visste ni att det är 290 kalorier i EN våffla. Höll på att ramla sv stolen när jag läste det. (satt inte på någon stol) . Gud va äckligt. Jag åt typ 6 st, fetto. Så 6*290 är typ 1700 kalorier nånting. Det ska kan typ äta på en dag. Fast bryr mig inte. Jag älskar mat och tänker inte sluta äta! Och tränar så får lyxa till det med lite våfflor!

Oj nu blev det ett långt inlägg. Sorry! Godnatt :) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0