Glad pårre

Hej bloggen! Sitter just nu i skolan och har svenska. Vi tittar på Frankenstein filmen, men eftersom vi inte har några jävla persienner så ser man inte ett skit. Men snart slutar vi och har lunch och då ska jag till liljeholmen och möts Jessica och sen leta efter något att ha på mig på söndag när vi ska servera! Sen efter lunchen har vi frisör och då ska jag klippa Jessica. Kul :)

Förlåt för dålig uppdatering som vanligt.

Glad påsk på er mina fina! Puss

Jag och Amanda, och jag och Melina :)


Kommentarer
Postat av: marvin

Vad tyckte du om classica Frankenstein filmen?

Tycker jättemycket om dig.

2012-04-06 @ 03:12:59
URL: http://laget.se/bowlingligan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0