Hej!

Nu är jag ny duschad och klar för att sova! Har haft en skön dag idag. Började kl 12. Var i skolan och hade frisör. Våran lärare alex visade en klippning på karre och sen efter rasten fick vi klippa på våra herrdockor. Efter det åkte jag till tungelsta för att sjunga hos Annie. Alla var sjuka så fick spela in min solosång idag. Kul!! :) gick dit tidigare så kom hem vid 7 ungefär. Snälla pappa som hämtade mig i barkaby :) åkte hem, åt sen gick jag och pappa ut på en promenad. Vi var ute och gick i en timme ungefär. Och sen träna imorgon! Skönt. Duschade sen och nu ligger jag här. Har gjort en riktig hårkur idag. Vill ju spara ut mitt hår och få långt till sommaren. Det är ganska slitet eftersom jag inte klippt mig på ett bra tag men inte så farligt. Körde på en grym hår mask. Sen kör jag på mitt vanliga hårserum i topparna och så provade jag argain repair oljan också. Så nu kommer mitt hår må bra. Är faktiskt väldigt duktig på att ta hand om mitt hår. Använder alltid värmeskydd när jag ska platta, locka eller föna håret. Mm duktig. Så ingen brydde sig.

När jag satt på pendeln och lyssnade på musik så blundade jag och drömde mig bort. Kändes som att det var sommar och att jag satt i bilen påväg till bästa Halmstad. Sen när jag öppnar ögonen så är det skit trist väder, grått och äckligt, massa folk runtomkring mig som luktar svett och pratar på sina konstiga språk i telefon och jobbiga bebisar som skriker konstant. Blev lite ledsen då. Det förstörde allt.

Så nu blev det en bok. Börjar 8 imorgon så ska Nanna kudden nu så jag orkar gå upp imorgon. Segt.

Godnatt på er! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0