Kul start

Har haft världens sämsta start på den här fredagen. Är så irreterad så jag kunde slå någon i ansiktet. Först kunde jag inte gå upp, men tillslut gjorde jag det. Så hann klä på mig och ta en klementin sen gå till bussjäveln. Det regnar ute i det här bajs landet. Hann inte äta nån frukost så håller på att svära ihjäl. Och sitter nån idiot på platserna bredvid mig på tunnelbanan och lyssnar på musik och knäpper med sin penna i takt. Ni förstår inte hur irreterande det är. Kan gubben använda pennan till sitt korsord, annars tar jag pennan och hoppar på den och slänger ut den.

Så det var det jag ville ha sagt. Orkar inte med denna dag. Vill ha lön så jag kan leva. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0