Dumma mig

Åh är så trött på mig själv. Är så dum pc klumpig. Jag satte mig på tvärbanan i liljeholmen och letade efter telefonen för att ringa Anna. Och så hittar jag den inte såklart. Men jag tänkte äsch åker hem och frågar någon i klassen på Facebook om någon har den eller sett den ligga kvar i klassrummet. Sen är jag är i Alvik så tänker jag tänk om jag har tappat den. Sen fick jag lite separationsångest. Skulle typ Inte klara mig utan mitt "barn" så sätter mig på tvärbanden påväg till skolan. Idiotiskt bara det att jag väntade tills jag kom fram till Alvik för att sen åka tillbaks. Sen när jag är i skolan så frågar jag alla lärare och tillochmed rektorn om någon sett min telefon. Men nej nej absolut inte.. Och mina vänner hittade jag inte heller. Me tillslut hör jag dom i trappgången och då hade Malin den. TACK GODE för det ! Så nu är jag äntligen påväg hem. Har äckligt ont i huvudet och är irreterad på mig själv. Och kommer få vänta 20 min på nästa buss. Som jag skrev imorse .. Detta är inte min dag. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0