God morgon!

Sitter på tunnelbanan. Lite halvt sen sådär. Hehe. Försov mig Så ska igentligen börja kl 8 alltså nu. Gott! Äsch. Sitter och på musik och smsar med Elin. Vi är så fula haha. Oj nu lyssnar jag på all the single ladies... Så nu bytte jag! Idag är det fredag!!!! Har engelska nu på morgonen och sen marknadsföring efter. Ska bli kul :) men vill ha helg nu. Jag har faktiskt varit jätte snäll den här veckan. Har lagat mat de tre senaste dagarna. Men ikväll tar jag ledigt! Ska verkligen göra ingenting ikväll. Ska sova! Japp det ska jag. Skulle kunna ta kort på mig själv lite trött sådär och lägga upp här men det är jätte mycket människor på tunnelbanan så set skulle vara lite pinsamt så skippar det. Och ser hemsk ut idag. Det enda som räddar mig är att jag är lite brun. Så jag inte ser ut som jag inte sovit på en vecka. Men nu orkar jag inte skriva. Ska lyssna vidare på musik. Snart i skolan. Kul .... Hej !

Ni får en puss av mig och Elin istället ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0