hatar att komma på rubriker

åh damp. Nu skrev jag ett inlägg sen råkade jag trycka på nånting och så gick det bort. Så nu måste jag skriva om allt.

Emmy mådde dåligt idag och var sjuk så det blev ingen make up store idag. Vi får helt enjelt ta det någon annan dag. Men hade en jätte rolig morgon med Anna. Vi spelade in roliga videos på en rolig app, där man ser helt sjuk ut och får nån rolig röst. Det så roligt. Skrattade så mycket så nu har jag håll. På riktigt. Vi gjorde juice med blodapelsiner. Så gott. Och åt 100 mackor. Sen har vi suttit på mitt rum och lyssnat på musik och sen gick anna. Min shaggel :( men vi hade kul. Vet inte vad jag ska göra nu dock. Kanske ska klippa emma sen, men hon är ju i skolan nu så vad ska jag göra sålänge? ruttna. ja så får det bli. Lyssnar på "when I held ya" med Moa Lignell som var med i idol. Så bra. Har lyssnat på den om och om igen nu. och ska fortsätta med det.

Cameron Gigandet är så snygg. Dog lite för han i O.C och speciellt i filmen Burlesque. Hans fina blåa ögon och hans leende.





Önskar att han visste att jag fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0