heeeeej

heeeeeeeeeeeeeeej bloggisen. Vet att jag inte skrivit på hela dagen. dumma mig. Glömde nog bort att skriva helt enkelt. Idag har jag varit i skolan. Haft svenska och frisör. Helt ok dag. Sen har jag varit med min bästa syster. Gjort pannkakor, och skrattat hela kvällen när vi tog fula bilder på oss.
Idag hände det faktiskt något pinsamt. Jag och emmy skulle gå till åkermyntan för att köpa soppa till pappa hehe och påvägen så var det ISKANA. Såklart så ska jag halka då men emmy fortsätter gå. Och så går det förbi en kvinna och säger "oj lite halt" när jag låg med bena upp i luften och ropa på emmy. åååh fast kan tänka mig att det såg kul ut. Fan att det inte var Emmy. Nej men så det skratta vi åt också. Värför jag ?
Jaja. Inget speciellt har direkt hänt idag. Kan lägga upp lite bilder på oss senare efter jag duschat, eller imorgon på mig och emmy som fulast. Har så kul med henne ♥ Juste. Anna visade mig en jätte rolig hemsida där man kan göra coola collage med kläder och hela fadderuttan. Gjorde ett litet roligt collage alldelles nyss! Älskar nagellacken från O.P.I ! Älskar också skorna och shortsen. Hela grejen var inte 100 % min stil men gillart !



Kommer göra fler. Kan sitta i flera timmar med det här. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sjunga lite vackert och bli ren ! HEIIIDÅ ! puss på eeeeeeeeeer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0