Ingenrubrikhejhej

Mår skit. Har så ont i huvudet . Det gör ont i hela ansiktet. Har lust att gråta men minsta lilla ljud eller rörelse så dunkar det till . Orkar inte. Och att jag suttit vid datorn och tittat på tv har ju inte gjort saken bättre. Kanske man ska ta en huvudverkstablett ? Åh pappa ska hämta åt mig . Snällt <3 men ska sluta klaga och vara tyst så får ni se min permanent rullning som jag rullade idag på frisör lektionen. Trodde jag sög och var otroligt slarvig för att det är måndag och att man ska rulla permanent men fick mvg hihi . Blev lite happy sådär !

Ska försöka sova nu. Imorgon börjar jag tolv så kan sova länge . Så skönt.

Nattis <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0