natti

Nu är jag hemma. Det var en helt okej kväll. Lite halv seg men kul att träffa mina fina vänner. Vi gjorde väl inte så mycket, pratade, skrattade, dom spelade poker, jag och Max byggde ett torn av såna där "pengar"/runda grejer som man har när man spelar poker, och sen gjorde jag pannkakor till dom. Och Mathias jäveln hällde i öl i smeten när inte jag såg. men dom var nöjda ändå ! Ska jobba imorgon eller aa idag blir det, så gick hem vid 12. Pappa mötte mig. Gick igenom världens läskigaste skog när jag skulle hem. Så när jag var påväg nerför en stig så hörde jag tre killar så fick panik och gömde mig bakom ett träd. haha. Trodde jag skulle dö, för man vet ju aldrig med hässelby. Men aa. Det var ändå lungt. Nu ligger jag här i en nybäddad säng med mina nya påslakan. Så mysigt. Ska försöka sova nu. Börjar kl 12 så kan sova ut till halv 11. Kommer inte riktigt ihåg när jag slutar men jobbar nog hela dagen.
Godnatt finisar ! puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0