Nattis

Nu har jag ätit fruktsallad med mamma! Vi tände ljus och skrattade åt några roliga klipp på folk som gift sig och så händer det nått pinsamt. Mm jätte kul låter det men det var det. Läste min systers blogg och så stog det att hon ska åka till USA nästa år för att först plugga 10 veckor. Och om det är kul så ska hon söka till college... Hur ska jag klara mig utan henne? Är lite ledsen nu. Jag vet att det är om ett år men ändå ... Min syster :( aja ... Är såklart jätte glad för hennes skull ! Jag vill ju också göra det fast plugga i London eller Frankrike tror jag. Men kommer sakna henne.

Nu ska jag titta på I am legend med Will Smith som går på trean. Godnatt på er ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0