Nattis <3

Ville bara säga Nattis :) har haft en ta hand om mig kväll idag då jag duschat, peelat kroppen, peelat och tvättat ansiktet,tagit brun utan sol så jag inte ser ut som en zombie och målat naglarna. Så känner mig som en helt ny människa. Nej men ren är jag iallafall och len som en aa vet inte vad ! En rumpa som alla säger . Har legat och skypat med Kristoffer, Mathias och Max. Vi har pratat om lite allt möjligt speciellt om att åka utomlands. Det vore ju något. Sen har vi väl skrattat typ. Eller jag för vi är så omogna. Och dom är sjuka i huvudet haha. Men men. Borde sova nu med tanke på att jag börjar kl 8 imorgon bitti ... Men slutar 11 så ska inte klaga hihi. Men ska in till stan och leta efter en skjorta och köpa ett par jeans. Sen ska jag hem och sova ! Men nu måste jag försöka sova. Ska upp om 6 1/2 timme. Kul ! Ska försöka få tag på John blund. Godnatt på er ynka läsare ! Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0