Price tag

Hej allihopa ! Sitter just nu på tunnelbanan och konstigt nog på jätte bra humör. Kanske för att det är lilllördag ? Neeej. Bara glad . Sitter och lyssnar på price tag. Alltid lika bra och blir ännu gladare när jag lyssnar på den. Men men . Börjar kl 10 alltså typ nu så är lite halv sen . Kul att man försover sig när man har sovmorgon . Är sämst på det. Kan inte vakna av larm eller mig själv. Någon måste väcka mig och ingen är hemma när jag ska gå upp så lite svårt . Men måste bli bättre på det. Men nu ska jag åka vidare och lyssna på musik och vara lite happy :) heiiiidåå

Idag har jag på mig min nya skjorta i orm skinns mönster . Älskar den .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0