Så vackert

Heeej . Ligger just nu och kollar på I used to be fat på MTV och pratar med Mathias och Max på Skype som vanligt och lyssnar på när dom spelar sitt fula spel. Hur kommer det sig att man gråter till programmet när dom går ner i vikt? Jag har gråtit som en liten bebis när en kille hade gått ner 53 kilo på 110 dagar . Mer än hans mål . Och han grät för att han var så glad, och hans pappa och mamma . Då grät jag jätte mycket. När killar gråter då brister det för mig. Sen blev jag lite motiverad och gick ner och åt en apelsin. Hehe. Vill ha en till men orkar inte gå ner. Tänkte gå och duscha snart men måste titta klart på det här och se hur det går för den här tjejen. Gråta lite mer . Heeeeej

Titta skillnaden på han som gick ner 53 ! Sjukt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0