Shagglo

Har inte bloggat idag för att jag varit med Anna shaggel ! Vi har skrattat, pratat, varit ute och gått,pratat mer, ätit choklad och tittar nu på film. Vi tittar på easy a . Har hört att det var skit bra men nej, den var typ inte ens bra. Men aja det va var den dagen hade att erbjuda för mig . Snart ska jag sova med Anna korven . Nu tittar vi på en ny film. Cant by me love . Den är så bra ! Älskar gamla filmer. Den är gjort 1987 . Så bra . Men imorgon ska vi dra vid 12 för att jag ska åka till Bromma blocks för att träffa Emmy för att sminks oss . Kult men nu ska jag titts vidare på filmen med min finis ! Godnatt på er <3 puss

Och jag vet att jag skrev kön när jag menade lön ! Hehe mobilbloggande . Så nu vet ni vet ni det ! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0