Städning på g

Hej ! Blev ingen skola för mig idag. Istället har jag städat sen kl 11. Har dammat, torkat bord, rensat smycken och tidningar och verkligen gjort fint. Har tagit en paus nu för att äta lite. Sen ska jag sätta igång igen och rensa garderoben och sen dammsuga. Sen kanske Anna kommer för att sova hos mig ! Min lilla shaggel :) sen är jag ledig imorgon också . Yeeees . Då ska jag träffa Emmy för att sminka oss på make up store och imorgon får jag kön också så då blir det väl en fika också. Nu pep det ute i köket ! Dags för maaat.

Min fina smyckes låda. Fick den i 16 års present så därför jag har nr 16 i och en liten krona som satt på tårtan hihi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0