hej

hej bloggen! börjar med att meddela att jag lever! Jag har haft en underbar start på denna sommar. För en vecka sen kom jag hem från turkiet där jag spenderade en vecka i mitt paradis. Hade en grym vecka och var väldigt jobbigt att lämna, men hoppas att jag åker tillbaka igen! det ska jag göra. Hade fint väder hela veckan och fick lite färg. Träffade underbara människor och hade kul varenda minut.
Nu när jag är tillbaka i sverige har jag varit med min älskade bästis och andra vänner. Jag har solat, tagit mitt första dopp i år här i sverige, som by the way var fruktansvärt kallt, och bara tagit det lungt. Frös dom första dagarna här i sverige efter man kommit hem från 40 graders värme. haha.
Om knappt två veckor åker jag till halmstad och kommer vara där i två veckor. Första veckan är jag själv med familjen, och andra veckan kommer min best bud ner. Det ska bli så kul. Åka till ullared, sola, gå på after beach och träffa mina kompisar som jag saknat så mycket! Så det ska bli kul. Sen två veckor efter jag kommit hem från halmstad så åker jag till turkiet igen med älskade bästis men till alanya. Så där ska vi vara våran sista vecka på sommarlovet. Ska bli grymt kul! Så min sommar kommer vara väldigt bra. Mitt sista sommarlov också. Helt sjukt. Nästa år är det dags för studenten. Galet va tiden går fort. Sen får vi se vad jag ska göra.

Ligger och tittar på tv nu och tittar runt på facebook, men ska aldelles strax sova. Börjar bli lite trött. Imorgon blir det stranden igen för att sola lite. Ska bli skönt. Men vi hörs kanske imorgon! puss på er. Amanda
 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Du är iaf det vackraste nånsin....

2012-07-11 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0