Hola

Så då var man dålig på att uppdatera som vanligt. Dom här dagarna har jag verkligen inte gjort ett skit. Städat rummet och sovit. Det är det jag har gjort. Men idag så åkte jag till Spånga och mötte min saknade älskade Elin som jag inte träffat sen vi fick sommarlov. Vi åkte in till stan, åt frulle på waynes och satt och pratade. Sen gick vi in på Gina och efter det gick vi skilda vägar. Jag åkte hem. Åt mat och sen träffade Jessica. Vi tog en promenad och sen så tittade vi lite på tv hos mig. Sen gick hon. Det var min dag. På söndag åker jag till Halmstad så dags att packa snart. Idag är det fredag den 13 också. Kul. Men nu ska jag försöka sova. Skriver kanske imorgon. Godnatt. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0