Kul

Hemskt tråkig fredag. Verkligen hemskt. Eftersom det var bajs skit väder så var jag hemma och städade mitt rum. Sen gjorde jag mat till mig och min lillebror. Hoppade in i duschen. Fixade mig, gick ut och träffade Jessica och Rebecka, gick hem, träffade Mathias och Fredrik på vägen. Pratade en stund sen gick vidare hem med bästis. Vi sa hejdå och nu ligger jag här. Lite chips och cola senare. Aja gjorde iallafall något ikväll istället för att ligga hemma och ruttna. Imorgon funderar jag på att åka upp till Vällingby. Köpa en tröja jag såg på Gina . Sen på kvällen kanske jag ska träffa en vän. Men måste packa imorgon. Juste det borde man ju göra. Får packa ner regnkläder eftersom det kommer vara regn hela första veckan nere i Halmstad. Aja bryr mig Inte. Vill inte vara här. Ska bli så skönt och åka bort. Okej ingen bryr sig om det jag skrivit om nu. Hejdå. Godnatt! Juste vi såg en liten igelkott utanför Rebecka. Det var det sötaste jag sett!


Kommentarer
Postat av: ....

👍

2012-07-14 @ 10:12:14
Postat av: :)

👍👍

2012-07-14 @ 10:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0