Mysig dag

Åh hade en jätte rolig dag med Felicia och en jätte rolig och mysig kväll med våra mammor. Vi åt ute på taco bar där typ världens snyggaste kille jobbade, höll på att ramla ur stolen för han var så snygg! Och sen köpte vi jordgubbar som vi var så sugna på. Åh så gott. Och Gud va vi skrattade på taco bar. Alla måste tyckt vi var skit jobbiga. Och på tunnelbanan. Och Felicia som skulle skölja gubbarna 1 minut innan tunnelbanan rkom så när jag satt och åt jordgubbarna så såg jag att jag var helt blöt på låret. Det måste sett riktigt bra ut! Men det var en mysig dag iallafall. Nu ska jag titta på bb och sen ta bort sminket, ta lite brun utan sol och sedan gå och lägga mig. Så godnatt på er ! Hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0