Nödvändigt inlägg

Hej bloggen! Tänkte göra iordning mig nu för sängen. För imorgon börjar jag tidigt. Kl 8... Fml! Skulle igentligen börjat kl 12 men nu har vi idrott för våran lärare vi hade inte kunde hålla ballen i styr. Men nog om det. Vill ha helg. Buhuuuu! Och imorgon så har jag kvart samtal. Läskigt.

Idag tog jag bort mina stygn från fingret så nu är jag fri! Så skönt!

Så ville bara säga det. Jag skulle ju gått ut och gå idag när jag kom hem, men det var skit väder och var så trött så jag somnade. Så bra gick det för mig. Och tänkte ju gå ut och gå imorgon för jag trodde jag började 12 och kunde gå innan på morgonen, men nej jag ska börja 8. Kul!

Ge mig sommar.

Kanske skriver sen men annars säger jag godnatt! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0