Sol <3

Godmorgon bloggen! Det är sol och varmt ute så jag är jätte glad idag! Börjar kl 12, men är sen för missade bussen. Men är påväg nu. Idag har jag på mig Ralph lauren skjortan, svarta jeans, skinnjacka, vita låga converse och mina nya glajjer!
Igår så hade jag ju kvartsamtal. Det gick faktiskt jätte bra! Så lättad. Man blir ju alltid lite nervös när mamma är med och man har själv ingen aning om vad dom kommer säga om en osv. Men det gick bra :) efter det så gick jag och mami och åt thai i liljeholmens galleria. Gott! Tittade lite i affärer. Provade ett par mint gröna byxor/jeans på gina tricot som Kenza köpt. Blev helt kär i dom. 299 kr. Ska köpa dom på fredag när jag har fått lön.

Men nu ska jag lyssna på musik och drömma mig bort. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0