Tisdag

Hej ! Nu sitter jag här på olearys med familjen och äter och tittar på hockey. Hejar på Djurgården för fullt. Har ätit hamburgare och är nu ruskigt mätt. Herregud.

Idag så började jag halv 9. Hade dator kunskaps prov. Jag och Ebba fattade ju såklart inte vart vi skulle vara. Det var helt tomt i hela skolan och då menar ja verkligen TOMT. Hoho sa vi så det ekade. Hehe. Men vi skulle tydligen vara i matsalen. Vi gjorde provet, tog 20 min, kl var liksom 9. Vi skulle börja kl 12 sen. Så vi Gick och köpte lunch och jordgubbar och gick hem till Anna och satt framför tvn. Sen åkte vi tillbaks, hade kultur och stil historia. Snark. Slutade, åkte hem och nu sitter jag här. Kult!

Ska plugga lite när jag kommer hem. Har svenska prov på torsdag. Orkar inte. Hej!

Söta Fia blir fin i håret. Och Ebba och Lisa blir också fina. Hehe Hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0