Träning

tjohej! Det blev en liten nap efter det senaste inlägget. Sen vaknar jag av att min lillebror har maxat volymen på en hårdsrocks låt så jag ska vakna. Och spelat lite trumpet. Men sjukt hur djupt jag kan sova. Tog ett bra tag innan jag vaknade. Inte konstigt att jag inte vaknar av alarmet på morgonen. Har ätit och sen jobbat lite på en engelska uppgift. Har engelska imorgon, och kan jobba där men det är ganska skönt att ha lite gjort så man är klar tidigare också. Brukar vara ganska bra på att samla på mig en massa uppgifter, och tillslut så sitter man där 1 vecka innan skolan slutar och måste göra klart alla för att få ett betyg. Men Nu har jag varit duktig!
Eftersom våren är här och inte så långt kvar till sommarn så är jag jätte pepp på träning. Vill gå och träna och gå ut och gå och så har jag nog aldrig sagt förut. Men ska träna på lördag med pappa och calle. Pappa ska lära mig lite hur jag ska göra. Jag vet inte så mycket om det så bra med hjälp. Så ska börja träna nu. När jag ändå kan gå gratis i åkeshov så borde man ju göra det. Ska gå ut och gå också några gånger i veckan. Så jag har värsta beach kroppen till sommarn! Men också skönt att vara igång och röra på sig.
Har bett pappa köpa lite frysta bär och vanilj yougurt så jag kan göra en smoothie till frulle imorgon. Tänkte på Naked juice bar, very berry och vill ha det nu! Så får väl göra en egen hemma istället.

Ska ta en dusch nu och tvätta bort allt smink från idag, sen gå ner och dricka lite te och äta en grapefrukt. Gott!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0